01 02 03 Špinavá kuchyňa je šťastná kuchyňa: Staré porekadlo hovorí: "Kto si nevie chleba ukrojiť, nevie si naň ani zarobiť." Ale my si ho vieme aj upiecť! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Staré porekadlo hovorí: "Kto si nevie chleba ukrojiť, nevie si naň ani zarobiť." Ale my si ho vieme aj upiecť!

34
Mnoho ľudí, tak ako aj ja, si píše nákupný zoznam, aby nezabudli niečo kúpiť. Častokrát je prvou položkou PEČIVO. To však v mojom nákupnom zozname už nenájdete. Nie preto, že by som sa mu vyhýbala, ba priam naopak, milujem ho. Vôňa rožkov, žemlí či chlebíka u nás často vanie v celom byte a niekedy až ku susedom. Kým sa mi podarilo upiecť dobrý chlieb prešlo veľa času a ešte mám vždy čo zlepšovať, ale chcem sa podeliť aspoň o pár receptov na skvelé chrumkavé pečivo. Viem, že pre mnohých je jednoduchšie si ho kúpiť v obchode, ale tá chuť a to zadosťučinenie keď ho vytiahnete z rúry stojí za tu námahu!

 Onedlho sa s Vami o tieto recepty s radosťou podelím. A tu je jeden na ukážku :)

 

35 36 37 38