01 02 03 Špinavá kuchyňa je šťastná kuchyňa: Mini čokoládové koláčiky s malinami 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Mini čokoládové koláčiky s malinami

34
Nie nezbláznila som sa, ani som nešla do lesa ako Maruška a ani som nelietala po trhoch a nezháňala som maliny. Jednoducho som otvorila mrazničku a bolo!


Povedala som si, že časopisy s receptami nebudem dlhšiu dobu kupovať a že budem variť z tých receptov, ktoré som si doposiaľ nazbierala. No opäť som sa nechala zlákať. Ale neľutujem, lebo časopis F.O.O.D opäť raz nesklamal a vďaka nemu máme skvelý dezert :)

Budeme potrebovať:

125 g masla
100 g horkej čokolády
120 g trstinového cukru
2 vajíčka
100 g hladkej múky (ja som použila ovsenú)
na špičku noža prášok do pečiva
2 lyžice kakaa
maliny


Postup:

Vo vodnom kúpeli si roztopíme maslo aj čokoládu, rozmiešame a necháme trochu vychladnúť. V druhej miske si vymiešame vajíčka s cukrom a pridáme čokoládovú hmotu a premiešame. Pridáme múku, prášok do pečiva, kakao a premiešame.
Formičky si vymažeme maslom (nemusíte vysypávať, no ja som ich vysypala kakaom), naplníme ich cestom (nie úplne po okraj) a pridáme rozmrazené maliny. Pečieme ich v rúre vyhriatej na 180 °C 15 - 20 minút (urobte test špáradlom, ak sa cesto nelepí, sú hotové). Vyberieme ich z rúry a necháme trošku schladnúť, následne ich vyklopíme a necháme úplne vychladnúť.

                                                                        Dobrú chuť! A veruže bude dobrá!



Menovky: , , , ,

35 36 37 38