01 02 03 Špinavá kuchyňa je šťastná kuchyňa: Súťaž 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Súťaž

34
Pripravila som pre vás malú súťaž v duchu oslavy toho, že ..... Vlastne ani neexistuje pádny dôvod, jednoducho za vašu doterajšiu priazeň chcem niekomu urobiť radosť. Čo treba urobiť? Čítajte ďalej....


Teda najprv vám poviem čo môžete vyhrať aby som vás nejako motivovala.
Ceny nie sú finančné, možno na prvý pohľad ani veľmi zaujímavé, ale ponúkam vám niečo z vlastnej výroby, a myslím, že to ich robí skutočne hodnotnými. Je to ražný kvások (už má nejaký ten rôčik), domáci vanilkový cukor (trstinový cukor s madagaskarskou vanilkou) a sušienky podľa vášho výberu.
A teraz sa poďme pozrieť na to, čo treba preto urobiť.
Stačí ak o mojom blogu poviete vášmu známemu napr. tak, že ho budete zdieľať cez FB, stačí ak mi do komentára (tu alebo na FB) napíšete ako by ste využili kvások a vanilkový cukor a aké sušienky by ste chceli vyhrať (príchuť, či majú byť bezlepkové a pod.).

Žrebovanie výbercu bude budúci piatok teda 24. októbra 2014.

Všetkým vám držím palce!

Žrebovanie

Mená súťažiacich som napísala na lístky a aby to bolo košer tak víťaza vylosoval môj milovaný manžel. A víťazkou sa stáva Kata Bednariková, ktorá napísala, že by z kvásku a vanilkového cukru upiekla osie hniezda. Srdečne gratulujem! :)


Menovky:

35 36 37 38