01 02 03 Špinavá kuchyňa je šťastná kuchyňa: Recepty starých materí: Jačmenné krúpy s fazuľou 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Recepty starých materí: Jačmenné krúpy s fazuľou

34
Tento recept nie je receptom mojej babky, ale niekoho babky určite. Dostala som s k nemu náhodou. Mamka mi poslala veľké množstvo babkinej fazule. Milujem ju, ale hneď som jej povedala: "Čo s toľkou fazuľou? Veď je jej toľko, že sa ňou môžeme ohadzovať!" A mamka mi na to povedala: "Vieš čo som ja jedávala u Gabiho keď sme spolu chodili? Krúpy s fazuľou. Hmmm. Už teraz slintám." Mama Gabiho, mamkinho frajera z tínedžerských čias, zvykla toto jedlo varievať a moja mamka si ho veľmi pochvaľovala. A ani sa nečudujem, jednoduché a plné chuti, také sú krúpy s fazuľou.





A nakoniec ako je zvykom, prikladám dobovú fotografiu a pranostiku.

Reštaurácia v Zádielskej doline (Košice-okolie)

"Ak ti na Valentína mrznú päty, to na Jozefa obúvaj si krpce"

Menovky: , , ,

35 36 37 38