01 02 03 Špinavá kuchyňa je šťastná kuchyňa: Bezlepkové vafle (bez laktózy) 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Bezlepkové vafle (bez laktózy)

34
Milujem sladké raňajky. Raňajková obilninová kaša, lievance, vianočka s maslom.... No a nedávno som prišla na chuť vafliam. Teda bežala som do obchodu kúpiť vaflovač v akcii nech ich čo najskôr vyskúšam (Jamie Oliver ich pripravoval na panvici a vyzerali neskutočne dobre) a ja som ich musela skúsiť. A odvtedy sme si ich s manželom zamilovali. Potom však prišla jeho intolerancia na mlieko a lepok a ja som musela pátrať po bezlepkovej, bezlaktózovej verzii. Nakoniec som narazila na skvelý recept o ktorý sa musím s vami podeliť. A musím povedať, že boli chrumkavejšie ako tradičné vafle, takže sa určite vyplatí ich skúsiť aj keď nie ste bezlepkový :).






Menovky: , , ,

35 36 37 38