01 02 03 Špinavá kuchyňa je šťastná kuchyňa: MENU: 24.-30. 10. 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

MENU: 24.-30. 10.

34
Od dnes sa budem snažiť každý piatok zverejniť MENU, ktoré Vám uľahčí čo variť cez víkend alebo týždeň. Prvé je víkendové menu, keďže ho zverejňujem v piatok. Víkend je vhodný čas na zdĺhavejšie varenie. Druhé je menu na pracovný týždeň, kde sú ľahké jedlá, ktoré pripravíte rýchlo aj keď chodíte z práce neskôr. Víkendové menu, je v podstate presne to čo sa chystám variť cez víkend a menu na pracovný týždeň je to čo som varila cez týždeň ako z núdze cnosť, keď som varila z toho čo bolo po ruke a iba zopár surovín som dokúpila. Hoci ja mám svoje pracovno-týždňové menu už zjedené, pre vás slúži ako inšpirácia na ďalší pracovný týždeň a zároveň možno aj ako nákupný zoznam. Recepty neuvádzam, všetko nechávam na vašu fantáziu a šikovnosť. Pri MENU sa predpokladá, že vám čosi zvýšilo z víkendu na pondelok alebo utorok, a že varíte väčšie porcie, takže nemusíte variť každý deň. Ak budete mať chuť, tak mi posielajte fotky ako ste varili a ako ste MENU vylepšili. V prípade priania poskytnem recept na ktorékoľvek jedlo z MENU (ak si ho ovšem budem pamätať, lebo často je to jedlo, kt. vzniká za pochodu.)Tak čo vy na to? Ako sa Vám páči MENU? :)




Menovky: ,

35 36 37 38